Vapenbröder
Michael försöker ta reda på mer om Burkes hemliga nätverk, men skickas till Kuba för att bryta ut en fånge ur ett hemligt ryskt fängelse. För att hjälpa honom måste Fiona och Madeline sätta dit en korrupt rysk byråkrat för förräderi.