Inga huvud och en väska
Nästa punkt som Randy försöker stryka från Earls lista involverar deras föräldrars semester – genom att lämna en väska full av marijuana som de hittade i lastbilen hemma hos deras föräldrar, men de hittar den.
Med Earl fortfarande i koma bestämmer sig Randy och Joy för att fortsätta stryka punkter från hans lista för att förbättra hans återhämtning. Earls föräldrar är på semester och lämnade huset till Earl och Randy. När de återvände tidigare än väntat på grund av en flygförsening så hittade de en väska full av marijuana i huset. Carl, Earls pappa, är väldigt arg och förstör innehållet, men Earl, Joy och Randy kommer hem med en arg knarklangare som håller i en pistol och kräver sin väska tillbaka. Carl hade inget annat val än att köpa tillbaka all marijuana från den lokala knarklangaren, Circus. Vad ska Randy göra för att fixa situationen? Eller är det här en uppgift som Earl kan lösa bara genom att lyssna till sin pappa?