Carls dejt
I Pixar Animation Studios kortfilm, “Carls dejt” går Carl Fredricksen motvilligt med på att gå på dejt med en väninna - utan att ha en aning om hur man dejtar nu för tiden. Som tur är kliver hans hjälpsamma vän Dogge in och lugnar Carls dejtingnerver och ger honom några välbeprövade tips om hur man får vänner - om man är hund.