Home
Frank gör en fördömande bekännelse. En skottlossning gör att Sarah undrar vad hon ska tro på. Rawlins går in för att döda, en gång för alla.
Frank gör ett fördömande erkännande för agent Madani och går med på att hjälpa till med gisslanutbytet för att rädda Micros familj. Allt går dock inte som planerat och en skottlossning får Sarah att undra vad hon ska tro på. Med Frank i sitt grepp, går Rawlins in för att döda, en gång för alla.