Chihuahuan Från Beverly Hills
Chloe, en chihuahua i Beverly Hills, lever lyxliv och märker knappt Papi, en bister chihuahua som är förälskad i henne. När Chloe kommer vilse i Mexiko sticker Papi söderut för att rädda henne.
Chloe är en diamantprydd, bortskämd Beverly Hills-chihuahua som kommer bort under en Mexiko-semester. Papi, en lustig chihuahua som är galen i Chloe, beger sig över gränsen för att rädda henne, medan Chloe får hjälp av Delgado, hennes nyfunne vän och beskyddare. Ett hjärtevärmande, kul äventyr som visar att mod även finns i små förpackningar.