Clutch
Filthy, förkrossad över sin avstängning från laget, kämpar för att hitta mening med sitt liv utan basketboll. Han söker råd från några osannolika källor och fördjupar sig till slut i sin kärlek för språk och poesi. Han dyker upp med ett inspirerat tal för att samla laget inför det kommande stadsmästerskapet. Crystal har ett hemligt möte som kan förändra Chucks liv - på gott och ont.