Trust Me
Beth skippar jobbet och träffar sina vänner på Mayas nya snygga spa på Manhattan. Hon återbesöker sin första kärlek. Senare samma kväll träffas Beth och John för en mycket efterlängtad dejt som tar en överraskande vändning.