Parental Guidance
Owen, Tommy & 126:an rusar för att undsätta en restaurang med medeltida tema som drabbas av ett fall av kolmonoxidförgiftning. Samtidigt är besättningen orolig för att Paul fortfarande inte har återhämtat sig mentalt från sin operation och att hans vänskap med Marjan är över. Mateo erbjuds en befordran av sin gamla brandkapten, men inser snabbt att han inte är den man han en gång kände.