Crushed
Kamala och Bruno utforskar källan till hennes nyfunna krafter, och vad hon kan göra med dem. Men Kamala blir distraherad från sin superhjälteträning när hon träffar Kamran, ny i skolan. Hennes krafter kommer att sättas på prov när hon ställs inför en farlig situation, och hon är den enda som kan hjälpa till.