En julsaga
När Jessie köper julklappar i köpcentret blir hon anklagad för kreditkortsstöld!
När barnens föräldrar fastnar i en snöstorm måste Jessie köpa julklappar, julpynta huset och ta med barnen till köpcentret för att se jultomten. Där råkar de på hans okynniga tomtenissar.