De hel van '63
Filmen är baserad på verkliga händelser från en ödesfylld dag 1963, när sjunkande temperaturer och tuff terräng ledde till att tusentals skridskoåkare drabbades av svåra köldskador. Bara ett fåtal åkare tog sig över mållinjen, men för de som genomförde det blev det en livsförändrande händelse!