Framgångssagan
Iggi tappar bort kartan till kryptstenarna och Alice var den enda som såg den. Iggi frågar ut henne på hennes första riktiga dejt för att ta reda på var kryptstenarna finns.
Iggi tappar bort kartan till kryptstenarna som blir färgad och insydd i Bellas klänning. Alice var den sista att se den - endast hon vet vad kartan visade. Iggi frågar ut henne på en "dejt" för att få ut information. Alice får panik då det är hennes första dejt någonsin, därför ordnar Bella så det blir en dubbeldejt. Alice paras ihop med Iggi och Bella med Cameron - när det egentligen borde vara tvärt om. Denna dejt kommer bli en katastrof.