The Woman of His Dreams
Jim förstår att det är något underligt som pågår när en hög skalbaggar dyker upp. Efteråt drömmer han starka drömmar om en vacker kvinna som håller i en exotisk katt. Melinda ringer och föreslår att Jim ska åka och hälsa på Rick Payne, en ockultexpert som identifierar kvinnan som Eva. När Melinda återvänt hem från sin resa hjälper de Evas yngre syster att undvika att upprepa Evas farliga misstag.