Drain The Ocean: WWII
Under andra världskriget så förlorades liv och skepp till havs i enorma mängder. Genom nya undersökningar och 3D-avbildningar så kan man nu "tömma" områdena runt vraken på vatten, för att examinera dem i detalj. Från USS Arizona vid Pearl Harbor, till Nazisternas superskepp Bismarck 5km under havsytan och de allierades trupptransportfartyg Leopoldville. Nu avslöjas djupens dolda hemligheter.