Earthy Encounters
En action- och äventyrsfilm för familjen i stil med gamla sci-fi fantasy-filmer. En 16-årig pojke tror att han kan rädda sin dödssjuka bror med en uråldrig, inkännande växt som han gräver fram på plantskolan där han arbetar.