Efterlyst
När hans mentor utvecklar en revolutionerande källa för ren energi, snärjs en student in i en spindelväv av företagsspioneri och mord i denna thriller.
Två medarbetare i ett avancerat energiexperiment - en smart maskinarbetare och en ambitiös kvinnlig fysiker - flyr från regeringsanställda som har satt dit dem för mord och bombningar av deras laboratorium, som en del av ett samordnat försök att begrava projektets lovande energiforskning.