Allt om Ego
Hulkarna möter sin största fiende hittills när de far ut i rymden för att kämpa mot Den levande planeten Ego, som hotar att slita sönder jorden! För att överleva måste de ta itu med det näst största egot i galaxen - Red Hulk.