Awakening
Wesley hittar en shaman som kan ”extrahera” Angels själ, rädda den och förvara den i en flaska, så att den kan återställas efter att Angelus är klar med Besten.
I ett försök att lokalisera Besten och återställa solen, tar Wesley in en mörk mystiker för att extrahera Angels själ och frigöra Angelus, som Cordy förutspådde skulle skapa en dödlig pakt med demonen.