Jim tar in pizzabudet (Robert Belushi) vars far sparkat ut honom.
Jims favoritpizzeria hotas med stängning när ägaren och hans so/pizzabud bråkar över sonens dröm om att bli en ståuppkomiker. Jim vill hjälpa de två bli sams, men det slutar med att han får en permanent husgäst - utan Cheryls tillåtelse.