Omstart
Det är morsdagshelg. Emma är tveksam till sitt nya liv. Tjejerna är oroliga för att deras pappa och Emma ska göra slut och överraskar dem för att återuppväcka passionen. Clara skickar ett textmeddelande till Alexis av misstag och Emma ger henne ett råd för att ge henne det mod hon behöver.