Dark Waters
Emma försöker övertyga Aladdin att samarbeta med Jasmine för att hjälpa Agrabah, medan Regina sällar sig till Snow och David för att befria Archie från Zelena. I det förflutna kidnappas Hook av den mystiske kapten Nemo och hålls fången på hans ubåt Nautilus.