En förtrollad jul
Den prisbelönta skådespelerskan Mary Steenburgen gör en strålande rollprestation som Ginny Grainger, en ung mor som återupptäcker julglädjen tack vare Abbie, hennes sexåriga dotter med en orubblig tro, och Gideon, Ginnys egna skyddsängel. Ginnys fantastiska upplevelse kommer att värma ditt hjärta precis som så många andra tidlösa Disney-favoriter. En förtrollad jul uppfyller alla dina mest älskade julfantasier.