Ensam Hemma 5
När tioåriga Finn och hans syster blir ensamma hemma över julen, försöker tre klantiga tjuvar (ledda av Malcolm McDowell) att ta sig in i deras nya hem! Som tur är sätter Finn upp flera tekniska fällor för att skydda sitt hem. Ensam Hemma 5 är en rolig komedi för hela familjen!