Stranglehold
Melinda råkar få ett arkivnummer till ett gammalt mordfall från 1979 där hennes far arbetade som åklagare, och hon försöker undersöka om det unga offrets mord eller rättsfallet i sig kan vara kopplat till faderns försvinnande.