Explorer: Lake of Fire
År 2001 visade satellitbilder en mystisk värmeanomali i en outforskad vulkan på en avlägsen ö. Det som döljer sig inuti skulle kunna ge nya insikter om hur man kan förutspå vulkanutbrott runtom i världen. Men ön ligger så avlägset och väderförhållandena är så extrema att ingen har kunnat ta sig till toppen och ta reda på vad som finns inuti... tills nu.