Kicked Out
När Hal sparkar ut Malcolm ur huset för att han missköter sig, försöker Reese utnyttja Hals förströelse att komma på ett eget dåligt dåd, och Francis tar illa upp när Ottos musikaliska brorson spelar ett musikaliskt ackompanjemang till Francis minsta rörelse.