Friendly Neighborhood Ghost
Melinda och Jim börjar undra över sin nya grannes mentala hälsa när konstiga saker inträffar i huset bredvid. Men när Melinda ser ett spöke bokstavligen sitta fastklamrad på grannen, inser hon att spöket försöker att ta livet av grannen. När hon konfronterar spöket får Melinda höra att det vill hämnas på grannen, men det är inte förrän hon får höra grannens version av saken som sanningen uppenbarar sig för henne. Nu måste Melinda övertyga grannen och spöket om hur det egentligen ligger till.