Far
En fågel kraschar in i ett kaféfönster och skrämmer gästerna. En kvinna på ett affärsmöte måste bestämma om hon ska ignorera naturen eller reagera.
En kvinna drömmer sig bort under ett affärsmöte på ett fullsatt kafé. En fiskmås kraschar in i fönstret. Gästerna märker det men vänder sig snart bort igen. Kvinnan kan inte ignorera det, då hon ser att fiskmåsen fortfarande lever och lider svårt. Hon går ut för att avliva fågeln. Några barn ser på och skriker på henne för att hon försöker döda den. Till slut vrider hon nacken av fågeln och barnen fortsätter med sina lekar. Hon begraver fågeln i en blomsterrabatt medan hennes kollegor och kafégästerna stirrar.