Farsan
En berättelse om tre vänner. Jörgen är rädd för att bli lämnad ensam och Juan är orolig för sin labrador, men Aziz är i toppform. Han är inte bara snygg, han är också en briljant kock och en man som vet vad kvinnor vill ha. Men när han ger sig ut för att hitta en kvinna går ingenting riktigt enligt planerna.
En berättelse om tre vänner. Jörgen är rädd för att bli lämnad ensam och Juan är orolig för sin labrador, men Aziz är i toppform. Han är inte bara snygg, han är också en briljant kock och en man som vet vad kvinnor vill ha. Snart kommer han att bli farfar till en perfekt liten pojke, det är han säker på. Men när han ger sig ut för att hitta sig en trevlig farmor går ingenting riktigt enligt planerna.