Fel skala
Kalle har kul med sitt lilla modelltåg men tar bort Piff och Puffs träd när han bestämt sig för att det är i ”fel skala”. När jordekorrarna försöker få tillbaka sitt träd jagar Kalle dem. Jordekorrarna gör sig hemmastadda i ett miniatyrhus.