Lycka
Det är reklampaus i tv-programmet som Yasemin är med i. Ekin, som lyssnar på samtalet mellan Taner och Yasemin bakom scenen, lägger ihop två och två och inser att Yasemin är Hunter. När pausen är över möts Yasemin och Taner i studion för att spela ett spel. Yasemin har andra planer och Taner dör en fruktansvärd död i direktsändning.