Fight Club
Trött på sitt tröttsamma enformiga liv träffar Jack en fängslande främling som förändrar hans verklighetsuppfattning.
I det här provokativa dramat med Brad Pitt och Edward Norton i rollerna och regisserat av David Fincher organiserar en känslokall man och hans karismatiske vän boxningsmatcher med bara händerna.