Wine Weekend
Familjen åker på en vinprovningsresa och bor i Haleys nya chefs hus på landet, med en enkel regel: rör inte tiaran! Samtidigt blir Gloria och Mitch inbjudna till Oprahs hus, men får inte ta med någon annan.