Thunderstruck
Direkt efter livsavgörande nyheter drabbar ett åskväder Grey Sloan. De närvarande kirurgerna och AT-läkarna på plats går samman för att rädda en skadad reporter och en familj som blir drabbade av stormen, och en älskad författare genomgår en riskabel operation.