För Evigt
En "modern" ung kvinna på 1500-talet, Danielle, är lika oberoende och vis som hon är vacker och vänlig. Mot alla odds, står hon upp mot sin styvmor och sprider lycka bland alla omkring henne, inklusive Frankrikes kronprins! Nu kan ni återuppleva detta återberättande av den klassiska sagan!