Free Fall
Värmen försvinner upprepade gånger i Melindas hem och antikaffär, samtidigt som hon får besök av en pilot och en flygvärdinna som klagar över kylan. Melinda har svårt att tolka vad de vill, men till slut inser hon att de är andar som försöker varna henne om ett jetflygplan som förlorat kabintrycket och är på väg att störta i närheten av staden. Melinda försöker att slå larm hos invånare och transportansvariga, men ställs inför sin största utmaning hittills.