Resurgence
Conrad ger den kända partypinglan, numera PR-gurun, Bizzy Preston (Ana Ortiz) i uppdrag att rentvå Graysons namn, medan Emily engagerar sig ännu mer i sin plan och Nolan har en alldeles egen hämndagenda.