George & A.J.
Sjukskötarna George och A.J. försöker eskortera pensionärer till ålderdomshemmet. Inspirerade av Carls flykt går pensionärer runtom i staden samman för att hitta egna sätt att fly – till Georges och A.J:s förtret.