Spökpappa
Stans pappa Jack dör under en polisjakt och familjen samlas för att sörja honom. Stan blir traumatiserad eftersom han inte lyckas få ett avslut med Jack, så Roger fejkar en seans.
Stans pappa Jack dör under en polisjakt och familjen samlas för att sörja honom. Stan blir traumatiserad eftersom han inte lyckas få ett avslut med Jack, så Roger fejkar en seans för att hjälpa Stan att gå vidare. Jacks ande visar sig under seansen men blir bunden till det jordiska livet. Jack är fångad i huset och hittar nya sätt att förminska Stan och familjen.