Gifts of the Heart
Lucys tillfälliga möte med Tom i en liten engelsk kuststad leder till kärlek och slutligen äktenskap. Trots att hon upplever en chockerande tragedi, kommer Lucy till insikt om att livet är fullt av mysterier och att motgångar bidrar till känslomässig utveckling.