Woody Harrelson spelar huvudrollen i ett gripande drama om en ung mördare som är döende i cancer och tar sin läkare som gisslan när han desperat försöker fly Los Angeles.
Woody Harrelson spelar huvudrollen i en gripande berättelse om en ung man som är dömd för mord och nu är döende i cancer. Han tar sin läkare som gisslan när han desperation försöker fly från Los Angeles till ett heligt Navajoberg i Arizona.