Guardians of the Multiverse
LEGENDS återvänder till några rafflande highlights från första säsongen av "What If...?", Marvels mest säregna serie som utforskar multiversum och de oräkneliga, makalösa berättelser som finns däri. Låt Väktaren bli din vägledare på denna fantastiska färd, en färd som innefattar ett möte med de ryktbara Guardians of the Multiverse.
Vi har koll på de legendariska berättelserna vid det här laget. Vem minns inte den klassiska historien om hur Peggy Carter tog supersoldatsserumet och blev Captain Carter? Eller den oförglömliga skildringen av hur T'Challa växte upp och blev den intergalaktiska fredlöse med namnet Star-Lord? Om det låter som att det inte riktigt stämmer, är det inte så konstigt. De här sakerna har visserligen hänt, men inte inom ramarna för det universum som vi är mest bekanta med. LEGENDS återvänder till några highlights från "What If...?", en säregen serie som utforskar multiversum och de oräkneliga, makalösa berättelser som finns däri. Väktaren är din vägledare på denna fantastiska färd, en färd som innefattar ett möte med Guardians of the Multiverse.