Hitlers tonårsmördare
Våren 1944 möte 20 000 tonåriga nazister de allierade styrkorna. Trots bristen på erfarenhet, lyckades 12:e SS Panzer Division sprida skräck i sin väg.
De växte upp under Hitler. De svor sina liv till honom. De var fanatiker som inte kunde stoppas. De var de 20 000 tonåringar som utgjorde den 12:e SS-pansardivisionen. Efter att ha satts in i Frankrike för att stoppa de Allierades invasion spred de terror och förstörelse i sitt kölvatten. Historiskt färgade arkiv och en handfull överlevare berättar historien för oss.