Hitta hem
Efter att i hemlighet ha satsat allt han och Dennis äger, lånat pengar och rest till Amsterdam återvänder Lomper till Sheffield med ett värdefullt paket. Vince, som är beväpnad, kräver att få se lasten. Lomper tror att hans man Dennis inte längre respekterar honom och försöker imponera på honom med pengarna han kommer att tjäna. När planen går snett verkar en koreansk miljardärs ankomst som en räddning. Men det går inte som planerat. Nu är det inte bara Lompers äktenskap som är i fara utan även hans liv. Lomper rekryterar sina vänner som hjälp och beger sig ut på ett våghalsigt äventyr. På annat håll genomgår Horse en hälsobedömning.