Iberia's Natural Border
Tagus International Park sträcker sig över Spanien och Portugal och skryter med en anmärkningsvärd biologisk mångfald. Det är Europas första internationella naturpark, full av mångfaldig flora och fauna. Utforska ekologiska kontraster och bevittna antika djurmigrationer över Tagusfloden, en spektakulär naturupplevelse.