Ice Age 4: Jorden skakar loss
Scrats galna jakt efter det fördömda ekollonet får världsförändande konsekvenser - en kontinental katastrof som leder till Mannys, Diegos och Sids största äventyr någonsin.
Scrats galna jakt efter det fördömda ekollonet, som han varit ute efter sen tidernas begynnelse, får världsförändrande konsekvenser – en kontinental katastrof som leder till Mannys, Diegos och Sids största äventyr någonsin. Mitt i allt kaos återförenas Sid med grälsjuka mommo och flocken möter ett gäng sjöpirater som bestämt vill stoppa dem från att återvända hem.