Påtryckning
En mordmisstänkt lämnar en kryptisk ledtråd efter att ha rymt från myndigheterna genom att använda en form av tankekontroll.
En sadistisk mördare som besitter förmågan att kontrollera människor med hjälp av sin röst utmanar Mulder i ett dödligt viljetest.