Suspicious Minds
Gabrielle bestämmer sig för att anordna en glamorös modevisning för välgörenhet, med damerna på Wisteria Lane som modeller. Susan får reda på Gabrielles otrohet.
Gabrielle söker efter en mening med livet och bestämmer sig för att anordna en glamorös modevisning för välgörenhet, med kvinnorna på Wisteria Lane som modeller. Susan blir inte så glad när hon får reda på Gabrielles chockerande hemlighet. Lynette använder sitt sinne för affärer för att lägga beslag på en barnflicka. Bree tänker själv ta itu med Andrews omöjliga beteende.