Love is in the Air
Avdelning 118 skyndar till undsättning när ett frieri blir avbrutet av ett bankrån, och därefter när en brud bokstavligen fastnar på väg till altaret. Athena hjälper ett olycksoffer med hennes sorg. Maddie tar saken i egna händer när Buck upptäcker en oväntad besökare vid sin dörr.