Invisible Sister
Den missanpassade Cleo råkar göra sin populära syster Molly osynlig när ett experiment går fel. Resultatet blir att Cleo går med på att låtsas vara Molly under en dag samtidigt som de försöker få henne synlig igen. Genom att samarbeta och bokstavligen gå i varandras skor lär sig systrarna att se förbi sina olikheter och inser att de har mer gemensamt än vad de någonsin kunnat ana.